onsdag 6 april 2011

Jihooo...-.-

ÅÅåh, så spännande friluftsdag med skolan de var idag! Valde ju "skotersafari". Också har man ju fått låna skoter av sina morföräldrar! En arbetsmaski. Klart man blev glad över å ha en skoter att åka på!!! Men när man kommer dit ha alla värsta sportskotrarna! De var minst sagt lite skämmigt! För alla bara susa förbi medans jag puttra på i 40-50km/h. Aja, raksträckor vars de var slätt+sjöar så kunde ja väll få en något så när bra fart, kanske 80-90km/h. Så blev att åka ensam när resten for iväg. Tråkigt! Vill också ha en skoter som är min och som går fort.. Som man kan leka med helt enkelt... Och våran sålde vi för nått år sedan. Skulle ha sjukanmält mig ändå! Känns inte som ja gjorde nå större nytta där idag ändå så. Dem andra lekte me skotrarna. Å ja satt kvar oftast. Vågade inte leka me den jag hade, eftersom det inte var min, och jag var rädd att jag skulle ha tagit sönder den.

Hujja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar