tisdag 12 april 2011

Yees!! Älskar att ha ont!! Det är bara att skjuta crossbollar och spela på! Jiiiihoo! Älskar, verkligenverkligen älskar det här! Jag vill bara att de ska bli värre! Så jag verkligenverkligen inte kan spela alls!
(Oj, shit vilken fet lögn jag drog där...)

Hade vilja att de blir bättre innan helgen... Så jag kan spela vanligt utan att ha ont ju. Villvillvill spela!! IB, och allt kommer skita sig för mig!
Så satans surt!

Aja, till det bättre dådå. Jag ska FÖRSÖKA börja äta enligt LCHF. Bara för ett tag och se om det blir skillnad. Har lust att bli lite smalare osv. Men om det har hjälpt för andra så bra ska det väll funka.

Imorgon blir det träning igen. Blir att löpa inne på banan. Fast får se om jag kan vara med.
Det ska nog funka. Alternativet är att vila sig till fredag.
Efter vi löpt så blir det att kolla damernas match. Hoppas de går bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar