söndag 8 maj 2011

Hemma från björkliden igen! Hände mycket under kort tid ändå. Och nu är säsongen över för i år där med...
Nu börjar skolan imorgon och allt det där jobbiga.. Längtar till helgen och ledigheten redan.
Usch. Sommarlovsommarlovsmmarlovsommarlovsommarlovsommarlovsommarlovsommarlovsommarlovsommarlov
sommarlovsommarlovsommarlovsommarlovsommarlovsommarlovsommarlovsommarlovsommarlovsommarlov
sommarlovsommarlovsommarlovsommarlovsommarlovsommarlovsommarlovsommarlovsommarlovsommarlov
..........
Jag vill slippa skolan den sista tiden och ha lov. Leva fritt...
Jag vill resa. Långt härifrån till solen och havet. Värmen...
Glömma allt det lite sämre och tänka på det bättre.
Leva i frid under den tid. Kanske ensam, kanske inte.
Vem vet? Men jag vill inte behöva gå i skolan.
Jag vill vara fri att göra det jag vill.
Uppnå mål i livet.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar