tisdag 10 maj 2011

Träningen idag kändes bra. Fast skulle kunna ge så mycket mer om inte min lilltå skavde å gjorde så förbannat jävla ont. För varje steg man tog så kände man hur de liksom tryckte och skavde... Men hur i helvette har de gått till för att ja ska få så!???!?!!
Jaja, när jag kom hem från träningen var ju ingen hemma. Och såklart fick jag vänta på nyckeln i cirka 40 minuter innan min käre moster kom med den efterlängtade nyckeln så jag kom in i värmen. Därpå drack jag varm O'boy, och nu tar jag det bara lugnt. har det skönt. Fast ändå är det obekvämt i huvudet just nu...
Alla tankar som jag har nu. Hur ska jag säga? Hur ska jag göra?... Känns tugnt nu. Och känns som hjärtat inte vill längre...
Vad ska man göra om man heter Madeleine, och inte vet vad man ska göra? Antingen det ena eller det andra.
Beror på vad hjärtat säger...

Nä.. Nu ska jag försöka ta mig ut ur tankarna och börja rita lite till bilden. Måste ju iallafall försöka få MVG på bild nu ju. Inte länge tills betygen sätts nu heller....
Sooooooooooommarloov, I need you!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar