torsdag 5 maj 2011

Träningen var härlig och gick bra. Eller ja.. Förutom att det känns i låret nu igen då.... Får hoppas det inte blir värre. :'(
Ååh, ja! Johannes ringde idag. Förstå vad glad man kan bli, men ändå så ledsen. Höll på att börja gråta för att jag saknar han nå så hemskt mycket... Nu vill jag bara kunna hålla om han, men ändå så han får vara där å ha kul.. Måste ta kudden och blunda och drömma mig bort till hans närhet.... buhuhuu ='''(

Imorgon blir det fotvård också. Har så sjukt ont i fötterna när ja gå, lilltårna... Så. Hoppas det blir bättre.
Och ihelg blir det massor med slalom!! Antar jag väll iallafall??
Men nu måste jag plugga till engelska provet som är imorgon... Kommer gå åt helvette ju säkert.
Nu säger jag godnatt för ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar