lördag 9 juli 2011

Äckelgrå moln som täcker solen igen! Hata!!
Btw, så hade jag en typ.. Skum dröm inatt, drömde att jag var med fotbollslaget på resa. Och att marken helt plötsligt började närma sig snurrande.. Jag började skrika att vi kommer dö. Och sedan när jag såg planet just ta i marken så blundade jag. Allt bara försvann. Men direkt efteråt som det då kändes, det var ju egentligen ett bra tag däremellan märkte jag, kom en ifrån laget och sa att jag måste komma, ta mig ut därifrån. Men jag kunde inte röra mig, kunde inte känna kroppen längre. Men hon tvingade mig att resa mig och ta mig ut. Och efter en stund kunde jag faktist det. Det kändes lite som att jag svävade fram eller nått. Att allt bara flöt förbi osv. Jag såg folk föra iväg våra grejer. Så jag följde efter ditåt. Sedan vaknade jag.
Och innan, drömde jag massa andra konstiga drömmar, för varenda gång jag somnade om under natten.
Och nu har det vart så ett bra tag.. Jag har vaknat om flera gånger under en natt. Vad är det med mig? Jag kan ju knappast vara helt normal...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar