onsdag 13 juli 2011

Magdalena

Mmh, på tal om att skriva om en familjemedlem! Läste fel hehe ^^ Men, jag skriver om min lillasyster Magdalena då. Hon kallas magda och är född 1997. Hon är väll som en bästa vän ibland, kan man väll säga. Fast, vi bråkar, eller ja, tjafsar en hel del. Hon har längre ben än jag men ändå kortare än jag. Hon är som långben! :O Och smal! Jag är typ avundsjuk. Vill också vara SMAL! Jag är typ tjock ju! Men ändå inte tjock? Äh, iallafall. Hon är blond och har rätt så kort hår. Fast nej inte direkt ändå, till axlarna ungefär.
Hon spelar fotboll som jag, fast hon började rätt nyligen. IGEN... (Var tvungen skriva det.) Hon rider också.
Hon har bloggat också, men hon la visst av med det.
Ja, det var väll lite kortfattat om min lillasyster långben då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar