onsdag 13 juli 2011

Okej, en hobby nudå! Kunde ju inte blogga igår* .

Min hobby är väll... Jag har spelat fotboll nu i snart över 7år? Så det är väll en hobby. Okej sen måste jag ju erkänna att jag verkligen älskar att gå på stan ju... Som idag, köpte jag ett par nya skor. Och annars går jag omkring och kollar på allt jag vill ha, och det är ganska frustrerande eftersom man inte kan köpa de...
Musik går inte att leva utan, så är det bara. Men om vi nu tar en hobby så blir det väll sport, fotboll.

Lite om fotbollen då:
  • Har spelat i över 7år snart ungefär.
  • Spelar alla positioner nu för tiden. (Men inte målvakt!!)
  • Jag har fått mycket beröm för skotten, och snabbhet. Fast helt ärligt, det var mest förr eftersom jag blivit lite segare nu, senaste tiden...
  • Förut spelade jag forward.
  • Jag trivs inte lika bra på backen som höger mittkant och forward.
  • Jag har inte vart på större fotbolls matcher, vilket är synd. Jag ska se minst en match live från någon av de större ligorna!
  • Jag ska börja gymnasiet nu ju, och som tillval blev det fotboll. Så fotboll på gymnasiet också.
Lite om mitt lag också då:
  • Vi har gjort stora framsteg och vann serien 2010. Och nu i år så är väll det nya målet att vinna serien igen. Även om det är bra lag som vi möter.
  • Förra året var vi på DANA-cup i danmark, var sjukt roligt!
  • I år blir det att åka på en cup i Spanien. Ska också bli super kul!
Ja, det var väll iallafall lite om mig, laget och fotbollen framför allt!
(Jag orkar inte sätta upp en bild för tillfället. Men det lär komma upp fotbollsbilder senare ändå!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar