lördag 10 december 2011

Haha ja idag vaknade jag ett, och det första jag gör när jag vaknar är att äta nygräddade våfflor med grädde och sylt... Så sjukt gott! Men en riktig tjockisfrukost dock..
Så, sen har man suttit och funderat på historian, och ska snart upp till fammo och få lite hjälp.
Handlar om samernas historia, och det tror jag ändå att jag kan få ett bra betyg på.
Åh! Snart är det jul förresten!! Om EXAKT två veckor så är det julfirande på gång!
Finkläder, julmat, julmusik, julklappar och massvis med mys!
Ser fram emot ett skoluppehåll också!! Och förhoppningsvis få träffa Johannes! (y)
Men ännu väntar ju ett antal prov och läxförhör, och ett arbete. Ja, efter allt detta så förtjänar man då ett jullov! Och ja, jag glömde ju nästan. Alla julklappar ska ju inhandlats innan jullovet så att man slipper all panikinhandling!
Åh, jag längtar verkligen till julen... Jag längtar efter lovet... Jag längtar efter den sknade Johannes...

Fast.. Även om det nu är jul om endast två veckor och tankarna går i högvarv, så måste jag duscha nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar