måndag 26 december 2011

Jaha, idag ska man till fammo och äta lunch med släkten där! Jag och magda ska dit för att hjälpa henne med förberedelserna. Ska bli kul antar jag.
Nu håller man iallafall på att göra sig iordning. Blir samma kläder som igår när jag var och åt middag hos mommo och moffa med släkten. Svart kort klänning med ett "smycke" som alla tror att det är. Haha det är lika kul varje gång eftersom de sitter fast i klänningen!;)
Senare idag vet jag inte vad som händer.. Kanske får ta och städa rummet igen innan jag åker till stugan för att fira nyår och köra skoter. Kanske umgås med vänner också? Lär jag väll se menmen..
Igår var det iallafall en ganska bra dag. Det var jätte god julmat. Kollade på någon film som hette "Annie" eller så. Grymt söt unge alltså! Såna ungar vill man ha sen haha!;)
Sen blev det att åka hem, och väl hemma låg jag bara och dryga i sängen. Men det var skönt det med!;)
Men nu ska jag göra mig klar! Dem kommer väll när som helst och hämtar oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar