måndag 21 maj 2012

Ja, jag har inte skrivit på ett tag.

Men nu har jag satt upp lite bilder sedan helgen och förra veckan. Jag har inte haft mycket tid för att hinna göra inlägg.

Så jag får väl skriva ett inlägg senare ikväll, med text alltså. Nu ska jag bara sätta upp några bilder till, sedan måste jag äta och byta om inför träning!

:)

 Inga Maigrethe min vackra kusin.
Du är så gullig.:')
 Fruktcocktail med glass.
 Aina Helenes min när hon ser nått opassande.
Så himla söt!:')
 Aina Helene min fin fina kusin!<3
 Min åsikt om att få vara i byn igen.
 Älskade kusiner, vad vackra vi är... :')
 <'3
 Mammas Lilla-My lök.
 Hittade mina stora skinnbyxor lagom tills vi skulle till stugan.
Och dem kom till användning direkt!
 På väg mot byn, så himla lycklig.
 Jag har en lillebror vid namn Marcus, och han spottar tuggummi i håret.
Passa dig!
 Från en av de bättre dagarna.
Träningsdags, fotboll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar