tisdag 8 maj 2012

Jag är så jävla sämst... Jag suger totalt.... Skrev just världens längsta inlägg, också försvinner den för att jag råkar trycka på någon jävla knapp! Förbaskat alltså, de finns inte en mycket mer värdelös person än mig, så är det bara. Bara att jag lär mig det...=)

Nu skriver jag bara grymt kort om min dag, har inte tiden att sitta här egentligen..
Så klart har jag haft skola, sedan for jag på stan med Julia. Och efter det var de träning 18.30-20.00, sista halvtimman var det fys.
Efter träningen for jag och Ida ut och gå. De var grymt skönt, hade bara lite ont i mina tår...
Och när jag kom hem så har jag plugga, och nu sitter jag här, just på väg in i duschen.
Och snart har jag klarat mig i en HEL vecka utan honom, och än lever jag! Hoppas det fortsätter att gå bra för mig. Att jag kommer klara av det i fortsättningen också! Himlars vad jag kommer kunna må bra igen senare i livet då! Jag liksom längtar tills alla känslor är över, och jag bara kan börja om på nytt! Inte med något dåligt, men med något bra! Jag har redan roliga och bra planer som jag hoppas att sätta i verk här framöver! I'll be fine one day!

Och en sak, jag har nog aldrig skrattat så mycket i skolan som idag, inte vad jag minns.
Har suttit och kollat på typ världens roligaste kille. Han är så... Ja-a, vad ska man säga.. Han är för jävla kul iallafall! Kommer nog stoppa upp ett klipp från YouTube så att alla kan se. Fast kan ju vara jag som har sämst humor, men ändå! Han är bra!

Men nu är det duschen som gäller för mig! Sedan fortsättningen av mitt pluggande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar