onsdag 16 maj 2012

Jahaja, nu är man trött på alla de sätt. Var träning igår, och idag. Nu är det "vila" från fotbollen. Fast istället blir det joggning! Mina ben är slut. Men de är ju bra! Idag har jag annars inte gjort så jätte mycket. Jag har varit i skolan, pluggat, flätat tennarmband åt mamma, tittat när pappa och Marcus tävlat, tränat och duschat. Inte mycket alltså... Funderar på att dra mig mot sängen för att dejta kudden? Tror nog det, blir en tidig morgon eftersom att vi ska åka till tandläkaren i Gällivare. Så blir ingen skola heller.. Och sedan är det lov! Ända tills på måndag, haha! Nej men det ska bli skönt med ett kort lov iallafall. Ska vara ute, umgås och mysa massor med familjen. Blir väl att plugga också... Har massvis! Haha alltså, en sak som är hel sjuk är att mina senaste drömmar har handlat om en och samma person. Nämligen någon som är ute ur livet. Alltså, känns som att jag inte borde drömma om han. Men kan det vara de, att man kan drömma om sådant man tänker på?? Jag hat ingen aning. Men nu har jag suttit och haft trevligt med mina föräldrar, så nu ska jag sova! Och snälla önska mig lycka tills imon!? Jag måste få de fixat dehär med tandställningen... :'( Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar