torsdag 10 maj 2012

Kom just hem efter en rätt så bra dag ändå. Började skolan halv nio, hade lunch i ca.1 timma. Sedan slutade jag tolv. Så jag for upp till farmor, vi pratade och hade det trevligt. Hon satte en ny dragkedja på min jacka också. Great!
Efter det så for jag på stan och mötte Sanna, där träffade jag också Ida och Chrille.
Jag hämtade iallafall ut ett par fotbollsskor från intersport, men inte dem jag beställde för ungefär 2-3 månader sedan. Men blev samma modell iallafall. Rosa/vita puma skor. Vi får väl se hur dem känns, nu idag då!
Iallafall så for jag och Sanna runt på stan efter det, kollade kläder och massa sånt. Sedan gick vi och åt strips, innan vi tog bussen hemåt.
Men nu ska jag göra ett historia arbete om andra världskriget, usch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar