lördag 12 maj 2012

My life is coming back!

Det har varit en bra dag idag. Även om jag fick stiga upp tidigt, och hade avfärd åtta. Idag hade vi nämligen seriepremiär mot gammelgården. Alla spelade kanon bra, och vi vann! Så jäkla skönt! Fast, var inte så bra för mig.. Jag mådde så sjukt illa, höll på att spy. Fast jag gjorde de jag kunde. Jag är så otroligt imponerad av allihopa, dem var så duktiga!!:') Just nu är jag bara så galet glad, jag kommer att ta mig igenom dehär jobbiga! Det är jag 99,99% säker på! Och jag är glad att jag har alla mina vänners stöd, och det är kul att få komma iväg och spela såhär nu har jag märkt! Jag slutar helt att tänka på alla problem som finns, jag bara fokuserar! Och vi har ett härligt lag tycker jag, dem är så glada. Och ikväll när jag kommer hem ska jag nog umgås med Ida/Olle, får väl se vad vi hittar på. Aja, det här blir bra. My life is coming back! Nu ska jag fortsätta att se hancock eller vad de heter, och njuta. Ja, njuta av mitt liv som det är här och nu! För det finns så mycket att vara glad för. Jag har trots allt världens bästa familj, underbara vänner, ett underbart lag. Vad kan man mer önska sig..? Klart att Johannes var jätte viktig för mig, klarade mig inte en dag utan han. Det kommer att komma tillfällen då jag mår dåligt, och känner att jag inte klarar mig utan honom. Men jag kan klara mig, bara han har det bra nu, och får en fin framtid med en fin tjej. Han har varit en skitstövel, men det är alla. Och han förtjänar det bästa som alla andra. Alla borde veta att han är världens finaste kille. Men det är nog alla på sitt sätt för någon. Men för över en vecka sedan, så tog våra liv olika vägar. Det var jobbigt. Men nu känner jag att jag klarar av det. Jag klarade mig förra året, så jag kan göra det nu också. Även om det är lite annorlunda nu. För den här gången så kommer vi inte att prata med varandra igen. Tufft beslut av mig, men kändes bäst så. Men nu ska jag göra annat! Ha det bäst!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar