onsdag 2 maj 2012

My life will suck without you.

Alla ska vara glada över sina liv! Att dem slipper mitt. Det är totalt värdelöst.
Ingenting är bra. Jag hade typ kunnat gräva min egen grav, och dö när jag grävt klart.
En person försvann, sedan försvann nästa. Och sedan nästa, och nästa, och nästa. Och så fortsätter det antagligen. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag kan ju inte direkt gå och dö, för att den närmste är borta för alltid. Aja, det är nog bäst så. Jag vill ju inte må dåligt, nog för att jag mår ännu sämre nu. Men det blir nog bra sedan. Personen hade en chans. Och jag förstår inte att det ens blev en chans. Jag önskar att jag slutade prata med han redan för ett år sedan. Allt som hänt efter det, skulle inte hänt. Varken de som hänt förra året, eller i år. Känns inte som han var värd det, inte vad det känns nu.
He's out of my life, and I hate that I love him. Allt skulle vara lättare om jag inte älskat honom. Jag önskar att jag aldrig blivit kär, eller att jag träffat någon som han. Kärlek är underbart, ända tills alla problem kommer, och man börjar må så sjukt dåligt.
Jaja, nu finns han inte hos mig längre. Och jag ska nog vara glad att jag gjorde bort allt direkt den här gången.

Godnatt, livet suger hårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar