söndag 6 maj 2012

Själva dagen var väl okej, bäst var nog middagen med familjen, sen var de Inge mer speciellt. Eller ja, Sverige spöa Tjeckien med 4-1. De var ju bra. Annars så, jag har redan massa planer inför sommaren! Jag och Julia till exempel har kommit fram till att vi skulle vela ha grillfest vid en badstrand. Eller att kanske åka till Norge och tälta. Sen så blir det att vara i stugan. Och där lär man bada, sola, fiska, göra i ordning osv. Sen ska jag ju spela fotboll också. Blir väl gothia och seriespel då. Sen blir det nog Sverige semester med familjen. Hoppas på att möta nya människor, och såklart vara med vännerna. Resa och umgås. Sommarjobb blir det också förhoppningsvis, så man får pengar! Ja, jag längtar till sommaren iallafall! Och ååh! Jag älskar mina vänner, dem finns verkligen där för mig! Hjälper och stöttar en genom svåra situationer. Ens vänner ska man vara rädd om. Dem är helt unika, underbara. Dem hjälper en upp när man faller! Att dem står ut med mina problem är ett under! Jag älskar dem så mycket! Dem är så himla värdefulla. Ja, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara för att dem ska förstå. Jag skulle inte klara mig igenom allt jag gått och går igenom, utan dem... Ett stooooooort hjärta till alla mina vänner OCH till min familj för att dem finns där för mig. Jag älskar er! Kärleken till en kille är inte lika säker som till sina närastående. Som han sa. Kärleken den kommer och går. Men vännerna dem består. Och det är helt sant, iallafall till största del! Dem äkta vännerna består, eller hur man ska säga. Men även de, så är jag otroligt glad över att ha upplevt allt jag gjort med Johannes. Det är minnen som ALDRIG kommer raderas ur minnet. Vi hade riktigt kul ihop, och om jag inte säger det så ljuger jag. Men någon dag lär jag kanske ha så kul med någon annan lika fin kille. Det hoppas jag då! Men ingen kommer att vara som han. Han är en egen sort, och den sorten... Den är fantastisk! Fast det är klart att det finns andra underbara "sorter", säkert jätte många! Och det är ju tur. Hoppas jag träffar en av de bästa! Eller, de har jag. Men ännu en! Men nu ska jag försöka att sova tror jag! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar