söndag 3 juni 2012

Sommarlovet är väldigt efterlängtat!


Till att börja med vill jag bara berätta att damerna vann igår över Öjebyn!!!
Efter den matchen så for jag iväg med min fina Kristina till coop och kvantum för att inhandla lite lördagsgodis och dricka. Sedan drog vi till kyrkogården en sväng.
Efter det så åkte vi och våldgästa vår kära Julia, som idag har lämnat staden för en långresa till USA.
Kommer sakna henne så himla mycket...
Men hon är så grymt värd den! Älskar dig min fina storasyster!<3
Iallafall så tog vi med henne och Rasmus på en långfärd sedan!
Upp på luossa-toppen, och runt om i staden.
Var en riktigt rolig och lång kväll!

Idag har jag inte gjort så mycket, eftersom att vår match vart inställd...
Luleå DFC hade visst inte nog med folk, så den matchen blev senarelagd till något annat datum.
Och nu ska jag bara hålla på att plugga resten av dagen tror jag.
Fy vad jag längtar till sommarlovet!

Och vadå?
Finns det fördelar med Tjernobylolyckan?
Vilka fördelar är det isåfall?
I'm a little confused...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar